دانلود آهنگ فارسی

دانلود اهنگ ایرانی و فارسی جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ فارسی

دانلود اهنگ ایرانی و فارسی جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ مهراب ترمینال

دانلود آهنگ مهراب ترمینال

دانلود آهنگ جدید ترمینال از مهراب با لینک مستقیم و پخش آنلاین موزیک

Download New Music MehrabTerminal

دانلود آهنگ مهراب ترمینال


دانلود آهنگ مهراب ترمینال

  

متن آهنگ جدید ترمینال از مهراب

 

خداحافظ دیگه دارم میرم
از این شهری که توش عاشق نداره
نفرین به چشات چکار کردی با من
مگه این پسر مادر نداره
قطره های اشکم تو سالن ترمینال
یه چمدون تو دستم
ازم میپرسن بیلیت واسه کجا
میگم یه جا که گریه ی مادر نداره
آسمون امروز میباری ؟
اخه من خیلی دلم تنگه
خدایا ازش خجالت میکشم
اینقد راه رفتم پاهام میلنگه
امروز مهراب واسه همیشه میره
دیگه واسه خیلی چیزا دیره
خدا مرگ من مراقبش باشا
آخه لامصب هنوزم قشنگه
یا آلله نظرتو کردمش
مبارکت باشه من که دیگه خستم
امروز جلو آینه سرفه کردم
بگم ؟ خون اومد تو دستم
جوون بودم آرزوها داشتم
نشد آرزوهام پوسید
یادش بخیر قبلنا یه چیز بنام قلب
تو سینم میکوبید
هرجا که شکستی یه روز و روزگار
یادت بیفته که یکی رو شکستی
گلایه ای نیستا دعا کردم واست
برسی به هرکسی که عاشقش هستی
خداحافظ خیابونهای شهر
خاطره ها که پیرم کردین
تا الانم که به پای من موندین
خیلی واسم برادری کردین

 

دانلود آهنگ مهراب ترمینال از پرشین موزیک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.