دانلود آهنگ فارسی

دانلود اهنگ ایرانی و فارسی جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ فارسی

دانلود اهنگ ایرانی و فارسی جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ فرزاد فرزین حالم بده

دانلود آهنگ فرزاد فرزین حالم بده

دانلود آهنگ جدید حالم بده از فرزاد فرزین با لینک مستقیم و پخش آنلاین موزیک

Download New Music Farzad Farzin – Halam Bade

دانلود آهنگ فرزاد فرزین حالم بده


دانلود آهنگ فرزاد فرزین حالم بده

  

متن آهنگ جدید حالم بده از فرزاد فرزین

تو تکرار میکنی قلبم میره از زندگیتو

من انکار میکنم تا بس کنی یک دندگیتو
تو میشکونی منو شاید دلت آروم بگیره

تمومش کن این بازی رو که خیلی دیره
من حالم بده با من بده آخه زمونه

تو قلبت سیاه بود که نشد با من بمونه
من حالم بده یادم نده باید بری تو

شده ماتم کده این زندگی با منه بی تو
من حالم بده با من بده آخه زمونه

تو قلبت سیاه بود که نشد با من بمونه
من حالم بده یادم نده باید بری تو

شده ماتم کده این زندگی با منه بی تو


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.