دانلود آهنگ فارسی

دانلود اهنگ ایرانی و فارسی جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ فارسی

دانلود اهنگ ایرانی و فارسی جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ آبان بند به نام بگو چیکار کنم

دانلود آهنگ جدید آبان بند به نام بگو چیکار کنم

Download New Music Aban BandBegoo Chikar Konam


آبان بند به نام بگو چیکار کنم


دانلود آهنگ آبان بند به نام بگو چیکار کنم

  

متن آهنگ بگو چیکار کنم آبان بند

 

با عشق با تو رد شدم از اون غما
اما رفتی خنده شد از من جدا
عکسات سیگار هی قدم تو این شبا
هر شب بیدار باز به یاد اون روزا
بی عشق بودی با دلم اون آخرا
بازم برگرد من هنوز همونما
چشمات ترک کرد باز چشامو بی هوا
بازم برگرد من هنوز دیوونما
بد شدی با من دلم دیوونه شه آخر که چی
رد شدی از این دیوونه با یه دنیا بچگی
پاشو برگرد هرچی تو بخوای اصن هرچی بگی
اومدی عاشق کنی و بشکنی آخر بری

بگو با عشق تو چکار کنم از خوابت باید بیدار کنم
چجوری دلتنگیمو مهار کنم اشکامو تو بارون استتار کنم
هی چجوری حرفاتو هی یادت میره
واسه دوری کردنت واقعا دیره
چجوری بدی هاتو یادم میره
چجوری بدی هاتو یادم میره

 

دانلود آهنگ جدید آبان بند بگو چیکار کنم با لینک مستقیم از رسانه پرشین موزیک

 

دانلود تمامی آهنگ های آبان بند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.