دانلود آهنگ فارسی

دانلود اهنگ ایرانی و فارسی جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ فارسی

دانلود اهنگ ایرانی و فارسی جدید با لینک مستقیم

دانلود آهنگ امیر عباس گلاب به نام قاتل اهلی

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب به نام قاتل اهلی

Download New Music Amir Abbas GolabGhatele Ahli

دانلود آهنگ امیر عباس گلاب به نام قاتل اهلی


دانلود آهنگ امیر عباس گلاب به نام قاتل اهلی

  

متن آهنگ جدید قاتل اهلی از امیر عباس گلاب

دست منو بگیرو همپا باش فکر یه پرسه زیر رگبارم
دارو ندارم برق چشماته پیراهنی از خون به تن دارم
من شاهد قتل خودم بودم تقویم من تو خون شناور بود
یه روزگاری عشق معنا داشت وقتی رفیق اصل برادر بود

دانلود آهنگ امیر عباس گلاب به نام قاتل اهلی

آغوش ها بوی تله دارن لبخند ها دندون نشون میدن
تو دست هر سایه یه ساطوره از فیلم ما پایانو دزدیدن
من عاشق هستم ولی میرم من عاشقت هستم خداحافظ
میخوامت اما چاره موندن نیست پشت چراغ تا ابد قرمز

آوازهای بردگی بسه من وارث مشت پدر بودم
من وارث خشم خیابونا من وارث چشمای تر بودم
من عاشقت هستم ولی میرم من عاشقت هستم خداحافظ
میخوامت اما چاره موندن نیست پشت چراغ تا ابد قرمز

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب قاتل اهلی با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.